
“Azəriqaz”ın Çağrı Mərkəzi yeniləndi - Zənglər vahid mərkəzdən idarə olunur
SOCAR-ın “Azəriqaz” İstehsalat Birliyində biznes proseslərinin rəqəmsallaşdırılması layihəsinin bir hissəsi kimi Çağrı Mərkəzində də müəyyən işlər görülüb.
“Azəriqaz” İB xəbər verir ki, 2024-cü ilin son aylarında Çağrı Mərkəzinin yenidən təşkili və zənglərin mərkəzləşdirilməsi layihəsi icra edilib.
Cari ilədək rayonlardan daxil olan zənglər aidiyyəti üzrə Regional İdarələr tərəfindən cavablandırılırdısa, artıq bütün zənglər vahid Çağrı Mərkəzində birləşib. 2025-ci ilin ilk 6 ayı ərzində Çağrı Mərkəzinə 748637 zəng daxil olub ki, bunun 92%-i cavablandırılıb. Qəza çağrıları ilə bağlı ünvanlanan zənglərin isə 99,10%-i Birlik əməkdaşları tərəfindən cavablandırılıb.
Zəng vuran abonentlərin xətdə gözləmə müddəti ortalama 45 saniyədən 15 saniyəyə düşüb. Qəza çağrıları ilə bağlı zəng vuranların xətdə gözləmə müddəti isə ortalama 3 saniyə olub. Çağrı Mərkəzinə daxil olan müraciətlər Xidmətin operatorları tərəfindən ya məlumatlandırılaraq tamamlanır, ya da icra olunması üçün birbaşa ünvanlara gedəcək əməkdaşların mobil telefonlarına və ya planşetlərinə yönləndirilir. Bu səbəbdən qəza çağrılarının ortalama həll etmə müddəti 2 dəfəyədək yaxşılaşdırılıb. Bu proqram təminatları vasitəsi ilə yönləndirilən hər bir müraciətin həll olunması istiqamətində atılmış addımların icra statuslarına nəzarət etmək mümkündür. İş axının avtomatlaşdırılması səbəbindən statistik göstəricilərin, habelə hesabatlılığın əldə edilməsi asanlaşıb, abonent məmnunluğu təmin olunub.
Paylaş:
Müəllif : Fuad
Tarix:Bu gün, 15:50
Sikayət
loading...
Загрузка...
Oxşar Xəbərlər
SOCAR-ın “Azəriqaz” İstehsalat Birliyində biznes proseslərinin rəqəmsallaşdırılması layihəsinin bir hissəsi kimi Çağrı Mərkəzində də müəyyən işlər görülüb.
“Azəriqaz” İB xəbər verir ki, 2024-cü ilin son aylarında Çağrı Mərkəzinin yenidən təşkili və zənglərin mərkəzləşdirilməsi layihəsi icra edilib.
Cari ilədək rayonlardan daxil olan zənglər aidiyyəti üzrə Regional İdarələr tərəfindən cavablandırılırdısa, artıq bütün zənglər vahid Çağrı Mərkəzində birləşib. 2025-ci ilin ilk 6 ayı ərzində Çağrı Mərkəzinə 748637 zəng daxil olub ki, bunun 92%-i cavablandırılıb. Qəza çağrıları ilə bağlı ünvanlanan zənglərin isə 99,10%-i Birlik əməkdaşları tərəfindən cavablandırılıb.
Zəng vuran abonentlərin xətdə gözləmə müddəti ortalama 45 saniyədən 15 saniyəyə düşüb. Qəza çağrıları ilə bağlı zəng vuranların xətdə gözləmə müddəti isə ortalama 3 saniyə olub. Çağrı Mərkəzinə daxil olan müraciətlər Xidmətin operatorları tərəfindən ya məlumatlandırılaraq tamamlanır, ya da icra olunması üçün birbaşa ünvanlara gedəcək əməkdaşların mobil telefonlarına və ya planşetlərinə yönləndirilir. Bu səbəbdən qəza çağrılarının ortalama həll etmə müddəti 2 dəfəyədək yaxşılaşdırılıb. Bu proqram təminatları vasitəsi ilə yönləndirilən hər bir müraciətin həll olunması istiqamətində atılmış addımların icra statuslarına nəzarət etmək mümkündür. İş axının avtomatlaşdırılması səbəbindən statistik göstəricilərin, habelə hesabatlılığın əldə edilməsi asanlaşıb, abonent məmnunluğu təmin olunub.
Paylaş:
Oxşar Xəbərlər


FHN-nin tikintidə təhlükəsizliyə nəzarət Dövlət agentliyi bu nöqsanları niyə görməzdən gəlir ?

Şabranda bayram tədbiri keçirib, Biləsuvarda ev təmir edən şirkət: “Real İnşaat”ın həftəbecərliyi

Ceyhun Abbasovun rəhbərlik etdiyi qrupa daxil olan mağazalar şəbəkəsində kiflənmiş kərə yağı satılır

Üç müəllim eyni vaxtda işdən çıxarıldı - “Direktordan şikayət etmişdik deyə...” - Video

40 ildir birinci qrup əlillik pensiyası alırdı, kəsdilər - BƏRDƏ SAKİNİNDƏN RƏSMİ QURUMLARA MÜRACİƏT VİDEO

Nurlan Babayevin əməlləri ifşa olundu: Vətəndaşları belə aldadıb -Şok görüntülər /VİDEO

Xəstəxanalarda və poliklinikalarda ölü canların olması iddiaları irəli sürülür - İDDİA/FOTO

Bərdənin icra başçısı “JEK” işçilərini villasında işlədir , mərkəzi park dağılır - video - foto

Naxçıvandan Bakıya qayıtmaq yenə problemə çevrilib - Bu tarixə qədər bilet yoxdur + FOTO

İki milyona yaxın vergi borcu olan “Az-Caspian Construction” MMC satınalmalarda necə qalib çıxa bilir

"TikTok"da məmurları intim görüntülərlə şantaj edən tutuldu - "Bandotdel"dən ƏMƏLİYYAT
