
“Nar”ın “Full” paketlərindən istifadə edənlərin sayı 58% artıb

Abunəçilərinin tələblərini hər zaman nəzərə alan “Nar”ın internet və ölkədaxili dəqiqələri sərfəli qiymətlərlə birləşdirdiyi “Full” paketlərindən istifadə edənlərin sayı artıb. Belə ki, ötən ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə bu ilin 6 ayı ərzində “Full” istifadəçilərinin sayı 58% yüksəlib. “Full” paketləri abunəçilərə Azərbaycan mobil rabitə bazarında yalnız “Nar” abunəçilərinin yararlana bildiyi bonuslar təqdim edir. Belə ki, “Full” paketlərinə qoşulan abunəçilərin ay ərzində istifadə etmədikləri bonusları yanmır, növbəti aya keçir. “Çevir” xidməti isə “Full” istifadəçilərinə dəqiqələri meqabaytlara və ya əksinə, meqabaytları dəqiqələrə dəyişmək imkanı verir.
Qeyd edək ki, abunəçilərin istəklərindən asılı olaraq 6 müxtəlif “Full” paketi var. “Full” paketlərinə qoşulmaq və ətraflı məlumat əldə etmək üçün https://www.nar.az/full/ səhifəsinə və “Nar+” tətbiqinə daxil ola bilərsiniz.
“Azerfon” şirkəti (“Nar” ticarət nişanı) 21 mart 2007-ci ildə fəaliyyətə başlayaraq qısa bir müddətdə Azərbaycanda telekommunikasiya və mobil rabitə sahəsinin aparıcı şirkətlərindən birinə çevrilib. “Nar” ticarət nişanı Azərbaycanın zəngin mədəni və tarixi irsinin çağdaş həyatla bağlılığının rəmzi olaraq seçilib. “Nar” ölkədə ilk dəfə olaraq 3G texnologiyasını təqdim edib və geniş 4G şəbəkəsini abunəçilərinin istifadəsinə verib. “Nar” şəbəkəsi hazırda ölkə ərazisinin 93%-ni (işğal olunmuş ərazilər istisna olmaqla) əhatə edir və 8700-dən artıq baza stansiyası ilə 2,3 milyondan çox abunəçiyə yüksəkkeyfiyyətli xidmət göstərir.
Paylaş:
Müəllif : Fuad
Tarix:18-08-2020, 22:53
Sikayət
loading...
Загрузка...
Oxşar Xəbərlər

Abunəçilərinin tələblərini hər zaman nəzərə alan “Nar”ın internet və ölkədaxili dəqiqələri sərfəli qiymətlərlə birləşdirdiyi “Full” paketlərindən istifadə edənlərin sayı artıb. Belə ki, ötən ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə bu ilin 6 ayı ərzində “Full” istifadəçilərinin sayı 58% yüksəlib. “Full” paketləri abunəçilərə Azərbaycan mobil rabitə bazarında yalnız “Nar” abunəçilərinin yararlana bildiyi bonuslar təqdim edir. Belə ki, “Full” paketlərinə qoşulan abunəçilərin ay ərzində istifadə etmədikləri bonusları yanmır, növbəti aya keçir. “Çevir” xidməti isə “Full” istifadəçilərinə dəqiqələri meqabaytlara və ya əksinə, meqabaytları dəqiqələrə dəyişmək imkanı verir.
Qeyd edək ki, abunəçilərin istəklərindən asılı olaraq 6 müxtəlif “Full” paketi var. “Full” paketlərinə qoşulmaq və ətraflı məlumat əldə etmək üçün https://www.nar.az/full/ səhifəsinə və “Nar+” tətbiqinə daxil ola bilərsiniz.
“Azerfon” şirkəti (“Nar” ticarət nişanı) 21 mart 2007-ci ildə fəaliyyətə başlayaraq qısa bir müddətdə Azərbaycanda telekommunikasiya və mobil rabitə sahəsinin aparıcı şirkətlərindən birinə çevrilib. “Nar” ticarət nişanı Azərbaycanın zəngin mədəni və tarixi irsinin çağdaş həyatla bağlılığının rəmzi olaraq seçilib. “Nar” ölkədə ilk dəfə olaraq 3G texnologiyasını təqdim edib və geniş 4G şəbəkəsini abunəçilərinin istifadəsinə verib. “Nar” şəbəkəsi hazırda ölkə ərazisinin 93%-ni (işğal olunmuş ərazilər istisna olmaqla) əhatə edir və 8700-dən artıq baza stansiyası ilə 2,3 milyondan çox abunəçiyə yüksəkkeyfiyyətli xidmət göstərir.
Paylaş:
Müəllif :
Fuad
Tarix:18-08-2020, 22:53
Sikayət
Загрузка...
Oxşar Xəbərlər

Xəbər lenti
Dünən, 10:44
Dünən, 10:38
Dünən, 08:56
15-07-2025, 15:41
15-07-2025, 15:06
15-07-2025, 12:22
15-07-2025, 12:18
15-07-2025, 12:15

Yusif Yusibov son akkordlarını Gəncə Dövlət Universitetində belə vurur - İLGİNC İDDİALAR

Növbəti Afaq Əliyeva BİABIRÇILIĞI: Bu dəfə nazir Emin Əmrullayev və MÜTDA direktoru ÇƏTİN VƏZİYYƏTƏ DÜŞDÜ - VİDEO

Ədliyyə naziri Fərid Əhmədova İKİNCİ AÇIQ MƏKTUB - Bu, bizə deyil, Sizə qarşı hörmətsizlikdir!

TƏBİB-in nəzarətsizliyi biabırçı nəticələr verir – Dövlət qurumlarında əxlaq tənəzzülü davam edir // VİDEO

İkinci Qarabağ müharibəsinin iştirakçısı “Azəriqaz”da yüksək vəzifəyə təyin olundu - FOTO

AFFA-ya “Azərlotereya”dan daha bir kadr gəlir - Mətbuat katibi gedir, Cahangir Fərəcullayev dostunu yanına gətirir

Qida Sənayesi Kollecində Sevinc Həmzəyevanın təhsil adı altındakı "biznes" fəaliyyəti ARAŞDIRMA -II
