
"Bu gün ayın 18-dir, nə zəng var, nə də bağlama..." - GİLEY
Ehtiyat.com adlı daşıma şirkətindən bağlamaların 2 aya yaxın gecikdirilməsi ilə bağlı şikayət var.
Şikayətçi “Report”a bildirib ki, aprel ayının 29-da Moskvadan sifariş verilən bağlamalar hələ də ona təhvil verilməyib.
Onun sözlərinə görə, şirkətin təqdim etdiyi sistemdə bağlamanın təhvil verilmə tarixi müxtəlif vaxtlarda xəbərdar edilmədən ertələnib:
“Şirkətin saytında bağlamaların 5-10 gün ərzində çatdırılması bildirilmişdi. Yəni sifarişim mayın 15-də mənə təhvil verilməli idi. Mayın 15-də baxdım ki, təhvil veriləcək tarixi mayın 19-na dəyişiblər. Daha sonra mayın 29-na dəyişdilər, amma gəlmədi. Karantin rejiminə görə fikirləşdim ki, müəyyən gecikmələr olması normaldır. Ancaq şirkətin İlqar adlı əməkdaşı ilə əlaqə saxladım və mənə bağlamanın əvvəlcə iyunun 5-i, sonra 12-si mütləq təhvil veriləcəyini bildirdi. Mən də gözlədim, amma nəticə olmadı. Təkrar yığanda yenə ayın 17-si artıq son gün olduğunu və mənlə əlaqə saxlayacaqlarını dedi. Bu gün ayın 18-dir, nə zəng var, nə də bağlama. Yəni hər dəfə bir tarixə ertələyirlər. Həm əsəblərim korlanıb, həm də məhsulum ortalıqda yoxdur”.
“Report” məsələ ilə bağlı Ehtiyat.com-a müraciət edib. Şirkət problemi etiraf edib:
“Karqo xidmətini yeni istifadəyə vermişik. Sizə şikayət edən şəxs bizim karqo xidmətimizdən istifadə edən ilk şəxslərdəndir. Müəyyən gecikmələr yaranıb”.


Paylaş:
Müəllif : Yazar
Tarix:18-06-2020, 13:10
Sikayət
loading...
Загрузка...
Oxşar Xəbərlər

Şikayətçi “Report”a bildirib ki, aprel ayının 29-da Moskvadan sifariş verilən bağlamalar hələ də ona təhvil verilməyib.
Onun sözlərinə görə, şirkətin təqdim etdiyi sistemdə bağlamanın təhvil verilmə tarixi müxtəlif vaxtlarda xəbərdar edilmədən ertələnib:
“Şirkətin saytında bağlamaların 5-10 gün ərzində çatdırılması bildirilmişdi. Yəni sifarişim mayın 15-də mənə təhvil verilməli idi. Mayın 15-də baxdım ki, təhvil veriləcək tarixi mayın 19-na dəyişiblər. Daha sonra mayın 29-na dəyişdilər, amma gəlmədi. Karantin rejiminə görə fikirləşdim ki, müəyyən gecikmələr olması normaldır. Ancaq şirkətin İlqar adlı əməkdaşı ilə əlaqə saxladım və mənə bağlamanın əvvəlcə iyunun 5-i, sonra 12-si mütləq təhvil veriləcəyini bildirdi. Mən də gözlədim, amma nəticə olmadı. Təkrar yığanda yenə ayın 17-si artıq son gün olduğunu və mənlə əlaqə saxlayacaqlarını dedi. Bu gün ayın 18-dir, nə zəng var, nə də bağlama. Yəni hər dəfə bir tarixə ertələyirlər. Həm əsəblərim korlanıb, həm də məhsulum ortalıqda yoxdur”.
“Report” məsələ ilə bağlı Ehtiyat.com-a müraciət edib. Şirkət problemi etiraf edib:
“Karqo xidmətini yeni istifadəyə vermişik. Sizə şikayət edən şəxs bizim karqo xidmətimizdən istifadə edən ilk şəxslərdəndir. Müəyyən gecikmələr yaranıb”.



Paylaş:
Müəllif :
Yazar
Tarix:18-06-2020, 13:10
Sikayət
Загрузка...
Oxşar Xəbərlər

Xəbər lenti
Bu gün, 15:04
Bu gün, 14:39
Dünən, 20:43
10-09-2025, 14:09

Aqro monopolist TST Rüfətin gizli əməlləri: Rusiyaya gizli pul ötürən şəxs necə azadlıqda qalıb?

“Nazirliyə təhsilin “T” hərfini bilməyənləri yığıblar” – Ekspertlərdən nazirə SƏRT CAVAB

Eks-sevgilisindən Hidayətə ittihamlar - “550 min pulumu ələ keçirib, məni dəfələrlə döyüb”
