
Azərbaycanda Sosial İqtisadi Kollecində nə baş verir? - Direktorun özbaşınalığı.... İDDİA

Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetinin (UNEC) nəzdində Sosial İqtisadi Kollecinin tarix müəllimi Qələndər Muxtarlı əvvəlki açıqlamasının aexasınca Kolleçdə\ baş verən hadisənin baş vermə səbəblərini araşdıraraq yazı:
əvvəli:
Trampın dünyanın ən qlobal məsələləri ətrafında sağa-sola etdiyi solaxay gərdişi gündəmi nə qədər zəbt etsədə unutmamalıyıq ki, təhsil də cəmiyyət həyatının vacib məsələsi olduğundan bu mövzuları da daimi müzakirə etməliyik. Odur ki,
1. Kollecə təzə təyin edilən direktor pedaqoq deyil,müəllim işləməyib. Kollecdə işə başlayarkən ilk əvvəl görəcəyi işlərin təqribi bir planı tutulmalı idi, (əslində tutmuşdu amma başqa həyati əhəmiyyətli məsələlərin) tədrisin keyfiyyəti, imtahanın qaydası, forması, biliyin qiymətləndirilməsi kompanentləri,fənlər üzrə dövlət standartları nədir? Münaqişə komissiyası nəyi necə həll etməli idi? Hansı meyarları əsas götürməli idi ?. Bu məsələlər əsasnamə şəklində işlənməli, pedaqoji şurada müzakirə edilib təsdiq olunmalı, tələbələrə elan edilməli idi. Lakin bunlar edilmədi, Yeni direktorun bu cür məsələlərə deyil, kollecin ərazisində olan maşın təmiri sexlərindən, icarəyə verdiyi kollecin idman zalından, kollecin bufetinin arendasını 1000 manata qaldırmaqdan başı açılmadığı üçün bu mənzərə yarandı. Necə olur ki, yuxarıda sadaladığım məsələlər həmən həllini tapdı, amma Kollecin əsas vəzifəsi olan məsələlər təhsil imtahan kimi həyati əhəmiyyətli məsələlər öz həllini tapmadı? Bu qədər kəsir yarandı? Ən maraqlısı da odur ki pedaqoji heyətə bu biabırçılığı uğur kimi təqdim edə biləsən. Odur ki, bu qədər tələbənin əsassız yerə kəsilməsinin səbəbləri araşdırılmalı və onun nəticələrinə görə kimin necə və hansı məsuliyyət daşıdığı müəyyən edilməlidir.
Bildirilməlidir ki, imtahan prosesi hər şeydən əvvəl tələbənin bilik, bacarıq və potensialını müəyyənləşdirmək,onun inkişafını izləmək kimi məsələri qarşısına məqsəd qoyur. Tələbələrə hər şey yaxşı olacaq vədi verib sonra bu qədər kəsir yaradaraq keçirilən dərsin, müəllimin, bütövlükdə kollecin nüfuzunu sıfırlamaq böyük qəbahətdir, təcürbəsizliyin, səriştəsizliyin, mənəm-mənəmliyin biabırçı bir təzahürüdür.
Kollecin direktoru eyni zamanda :
-Tələbələrə bir fənndən 15 mövzuya, yəni 30 saata 500,550 test tapşırığını hansı əsaslarla verdiyinə?
-Bu cür imtahan forması və qaydasını tələbələrə məlumatın və tapşırıqların imtahana bir aydan da qalmış müddətdə verilməsinə
-5- 6 fənn üzrə bu qayda ilə kollec tələbəsi 2500-3000-dən çox test tapşırığını necə hazırlaşıb uğurlu imrahan verə biləcəyinə?
-396 nəfər apelyasiya vermis tələbələrin şikayətləri hansı qaydaya və təlimata uyğun olaraq yoxlanılmasına?
-Nə qədər tələbənin təqaüdünün kəsilməsinə?
-sonuncu kürsü bitirə bilməyən tələbələrin sayına?
-Xüsusən də Kollec direktoru təkbaşına qəbul etdiyi bu qərarları hansı pedaqoji təcürbəsinə əsaslanmasına cənab nazir özü bilavasitə aydınlıq gətirməlidir. Bu kollecin tələbələri bəlkə İqtisad Universitetinin, Ada və BDU-nun tələbələridir xəbərləri yoxdur? Millətin övladlarının taleyi heç bir halda kimsənin özbaşınalığının qurbanı olmamalıdır.
Ardı var
Məsələ diqqətimizdədir, bizi izləyin!admin
Səslənən iddia ilə bağlı bütün maraqlı tərəflərin mövqeyini dərc etməyə hazırıq!
(Tərəf.az)
Paylaş:
Müəllif : Fuad
Tarix:19-03-2025, 10:59
Sikayət
loading...
Загрузка...
Oxşar Xəbərlər
Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetinin (UNEC) nəzdində Sosial İqtisadi Kollecinin tarix müəllimi Qələndər Muxtarlı əvvəlki açıqlamasının aexasınca Kolleçdə\ baş verən hadisənin baş vermə səbəblərini araşdıraraq yazı:
əvvəli:
Trampın dünyanın ən qlobal məsələləri ətrafında sağa-sola etdiyi solaxay gərdişi gündəmi nə qədər zəbt etsədə unutmamalıyıq ki, təhsil də cəmiyyət həyatının vacib məsələsi olduğundan bu mövzuları da daimi müzakirə etməliyik. Odur ki,
1. Kollecə təzə təyin edilən direktor pedaqoq deyil,müəllim işləməyib. Kollecdə işə başlayarkən ilk əvvəl görəcəyi işlərin təqribi bir planı tutulmalı idi, (əslində tutmuşdu amma başqa həyati əhəmiyyətli məsələlərin) tədrisin keyfiyyəti, imtahanın qaydası, forması, biliyin qiymətləndirilməsi kompanentləri,fənlər üzrə dövlət standartları nədir? Münaqişə komissiyası nəyi necə həll etməli idi? Hansı meyarları əsas götürməli idi ?. Bu məsələlər əsasnamə şəklində işlənməli, pedaqoji şurada müzakirə edilib təsdiq olunmalı, tələbələrə elan edilməli idi. Lakin bunlar edilmədi, Yeni direktorun bu cür məsələlərə deyil, kollecin ərazisində olan maşın təmiri sexlərindən, icarəyə verdiyi kollecin idman zalından, kollecin bufetinin arendasını 1000 manata qaldırmaqdan başı açılmadığı üçün bu mənzərə yarandı. Necə olur ki, yuxarıda sadaladığım məsələlər həmən həllini tapdı, amma Kollecin əsas vəzifəsi olan məsələlər təhsil imtahan kimi həyati əhəmiyyətli məsələlər öz həllini tapmadı? Bu qədər kəsir yarandı? Ən maraqlısı da odur ki pedaqoji heyətə bu biabırçılığı uğur kimi təqdim edə biləsən. Odur ki, bu qədər tələbənin əsassız yerə kəsilməsinin səbəbləri araşdırılmalı və onun nəticələrinə görə kimin necə və hansı məsuliyyət daşıdığı müəyyən edilməlidir.
Bildirilməlidir ki, imtahan prosesi hər şeydən əvvəl tələbənin bilik, bacarıq və potensialını müəyyənləşdirmək,onun inkişafını izləmək kimi məsələri qarşısına məqsəd qoyur. Tələbələrə hər şey yaxşı olacaq vədi verib sonra bu qədər kəsir yaradaraq keçirilən dərsin, müəllimin, bütövlükdə kollecin nüfuzunu sıfırlamaq böyük qəbahətdir, təcürbəsizliyin, səriştəsizliyin, mənəm-mənəmliyin biabırçı bir təzahürüdür.
Kollecin direktoru eyni zamanda :
-Tələbələrə bir fənndən 15 mövzuya, yəni 30 saata 500,550 test tapşırığını hansı əsaslarla verdiyinə?
-Bu cür imtahan forması və qaydasını tələbələrə məlumatın və tapşırıqların imtahana bir aydan da qalmış müddətdə verilməsinə
-5- 6 fənn üzrə bu qayda ilə kollec tələbəsi 2500-3000-dən çox test tapşırığını necə hazırlaşıb uğurlu imrahan verə biləcəyinə?
-396 nəfər apelyasiya vermis tələbələrin şikayətləri hansı qaydaya və təlimata uyğun olaraq yoxlanılmasına?
-Nə qədər tələbənin təqaüdünün kəsilməsinə?
-sonuncu kürsü bitirə bilməyən tələbələrin sayına?
-Xüsusən də Kollec direktoru təkbaşına qəbul etdiyi bu qərarları hansı pedaqoji təcürbəsinə əsaslanmasına cənab nazir özü bilavasitə aydınlıq gətirməlidir. Bu kollecin tələbələri bəlkə İqtisad Universitetinin, Ada və BDU-nun tələbələridir xəbərləri yoxdur? Millətin övladlarının taleyi heç bir halda kimsənin özbaşınalığının qurbanı olmamalıdır.
Ardı var
Məsələ diqqətimizdədir, bizi izləyin!admin
Səslənən iddia ilə bağlı bütün maraqlı tərəflərin mövqeyini dərc etməyə hazırıq!
(Tərəf.az)
Paylaş:
Oxşar Xəbərlər


Hind okeanında dəniz quldurlarının xəzinəsi: 138 milyon dollarlıq yüklə batan gəmi tapıldı

Keçmiş iqtisadi inkişaf naziri Heydər Babayevin həyat yoldaşı Aliyə Babayeva Lüxemburqdakı şirkətini bağlayıb, FOTO

ATEF-in 68 yaşlı türk iş adamı 18 yaşlı qızı necə "tora" saldı - Mehriban xanım Əliyevaya müraciət

Rusiyada yeni doğulmuş uşağı tərk edən qadının 12 il əvvəl oğlunu öldürdüyü məlum oldu

Xaçmaz gömrüyündən ölkəyə heyvan keçirilməsi qadağan olunub - "BU SAHƏ RƏİSİN QOHUMUNUN MONOPOLİYASINDADIR" VİDEO

TƏBİB şefinin bu yeyintidən xəbəri varmı? - Füzuli rayon Mərkəzi Xəstəxanası “Otkat“ əməliyyatı...

Deputata məxsus olduğu deyilən 20 milyonluq şirkət kondisioner təmiri ilə məşğuldur?

Müharibədən sonra təhlükəsizlik zəmanəti... - Bəs, “Sonra” olmasa?! Putin 150 il yaşamağı düşünürsə...

Bir ittihamın təfərrüatı: “Qanunsuz sahibkarlıq” və “Qaçaqmalçılıq” əməlinin hüquq tərəfi – FOTOLAR

FHN-nin tikintidə təhlükəsizliyə nəzarət Dövlət agentliyi bu nöqsanları niyə görməzdən gəlir ?
